Pytanie:
Czy możesz wysadzić podłoże TNT, jeśli masz dość?
Young Guilo
2013-04-10 02:40:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Czy możesz przebić się przez podłoże, jeśli masz wystarczająco dużo TNT? Wydobywałem i przeszedłem przez to i mam 45 bloków TNT. Gdybym mógł się przez to przebić, czy ty też użyjesz skały macierzystej?

Pięć odpowiedzi:
SevenSidedDie
2013-04-10 04:39:03 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie można przełamać podłoża żadną ilością TNT, ponieważ podłoże ma tak wysoką odporność na wybuchy, że TNT po prostu ledwo może zrobić w nim wgniecenie, nie mówiąc już o całkowitym jego pokonaniu.

Bedrock odporność na wybuchy wynoszącą 18 000 000 . (To 3000 razy trwalsze niż obsydian).

matematyka eksplozji nie jest prosta, ale wielkim uproszczeniem jest to, że blok zostaje zniszczony, jeśli jego odporność na wybuch zostanie pokonana przez wybuch moc zastosowana do niego. Eksplozja zadaje obrażenia poprzez wypromieniowanie pewnej liczby linii od środka wybuchu i zadawanie obrażeń samym blokom w odstępach (co 0,3 metra) wzdłuż linii. Jeśli wszystkie uszkodzenia linii są pochłaniane przez jeden lub więcej bloków, przez które przeszła, dalsze odstępy nie są sprawdzane.

Zatem ilość uszkodzeń, które blok TNT może wyrządzić jednocześnie konkretnemu kawałkowi podłoża skalnego. jest sumą uszkodzeń zadanych przez wszystkie przecinające ją promienie. Obliczenie to zostało już opracowane na tej stronie jako „Minimalny opór bloku wymagany do pochłonięcia maksymalnej siły wybuchu eksplozji zachodzącej w pobliskim powietrzu”. Dla TNT w optymalnych warunkach (TNT siedzi na bloku) jest to 77,67 . Oznacza to, że blok TNT zniszczy blok z 77 punktami odporności na wybuch, ale nie blok z 78.

Obrażenia od wybuchu wydają się nie sumować się (chociaż odszyfrowane kod jest na tyle niejasny, że nie jestem w 100% pewien), w tym sensie, że obrażenia od wybuchu wydają się być sprawdzane dla każdej pojedynczej eksplozji w oddzielnym przebiegu kodu wybuchu i nie ma kodu, który zapisałby częściowe obrażenia od wybuchu dla późniejszych eksplozji do dodania do, więc jednoczesne eksplozje nie sumują się. Możemy to zobaczyć jako dowód, powodując wiele, wiele eksplozji na masową skalę i obserwując, że podłoże wydaje się być całkowicie nienaruszone:

Kody źródłowe Minecrafta mówią: Bedrock: Unbreakable: True (
SaintWacko
2013-04-10 02:42:15 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, nie możesz. Bedrock jest odporny na wszystko w trybie przetrwania. Jedynym sposobem na przełamanie skały jest przejście do trybu kreatywnego i samodzielne złamanie go.

Coronus
2013-04-10 02:48:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jak mówi SaintWacko, jedynym sposobem na przełamanie podłoża jest przejście do trybu kreatywnego. Chciałem tylko zaznaczyć, że powodem, dla którego nie możesz przebić się przez podłoże za pomocą TNT, jest to, że skała podstawowa ma punkt wybuchu wynoszący 18 milionów obrażeń. Większość bloków ma odporność na uszkodzenia 15-30.

Źródło: Minecraft Wiki

AspiringGenious
2013-04-10 05:53:53 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, właściwie SevenSidedDie nie mogło się bardziej mylić. Powszechnym błędem jest przekonanie, że w grze Minecraft można kumulować obrażenia w bloku, ale w rzeczywistości musiałby to być pojedynczy blok, który załatwia sprawę, dlatego musiałby to być mod. Czy to ma sens?

Cytat z Wiki „Powszechny jest mit, że Bedrock może zostać zniszczony przez wystarczającą ilość TNT. Badania kodu Minecrafta wykazały, że wielokrotne eksplozje nie powodują uszkodzeń bloków; każdy blok, który nie jest zniszczone przez jeden TNT bezpośrednio przylegający do niego nie zostanie zniszczony przez dodatkowe TNT ”

Dlatego mówiąc, że wartość uszkodzeń TNT musiałaby być większa lub równa 18 000 000. Nie tylko musi to być blok TNT, we wczesnych dniach gry Minecraft Alpha można było przykleić mysz, aby nieustannie uderzać w blok skały macierzystej, ponieważ obrażenia kumulowały się do wartości większej niż wartość podłoża. Więc jeśli ktoś miałby wejść do kodu i zmienić wartość uszkodzeń kilofa, TNT lub cokolwiek to może być na więcej niż 18 000 000, to zniszczyłoby Bedrock. Więc nawet w teorii jest to zdecydowanie niemożliwe ...

Na tej samej wiki cytuje: „Notch potwierdził 11 lutego 2011 r. Podczas transmisji na żywo Machinima [1], że jest niezniszczalny lub tak solidny, że ilość TNT potrzebna do zniszczenia z pewnością uległaby awarii gra, dlatego plik zapisu nie pokazywałby żadnych dowodów na to, że eksplozja kiedykolwiek miała miejsce. ”. Co faktycznie wydaje się wspierać komentarz SevenSidedDie i zaprzeczać poprzednim paragrafowi. Ponadto cytowany jest komentarz Notch, podczas gdy „badanie kodu Minecrafta” nie.
A także, Hooked, nigdy NIC nie powiedziałem o badaniu kodu mas TNT, chodziło mi o to, że uszkodzenia na bloku nie sumują się i są w stanie zbadać kod, aby to zobaczyć, ponieważ gra nie zawiesza się, gdy wiele TNT wybuchy.
Byłem tam osobiście, kiedy Notch to powiedział. Stwierdził, że górnicze podłoże ma wartość wydobywczą -1, co oznacza, że ​​bez względu na to, jak długo będziesz atakować, nigdy nie zostanie ono wydobyte. Jednak eksplozje z mojego doświadczenia * sumują się *, ponieważ obsydian można zniszczyć wystarczającą ilością TNT. Jak stwierdził Notch, żaden komputer nie ma wystarczającej mocy obliczeniowej, aby wytworzyć wystarczającą moc wybuchową, aby przełamać podłoże.
Cóż, uwielbiam to kwestionować, ale czy masz jakieś dowody? Jeśli znajdziesz źródło, byłbym bardziej niż szczęśliwy mogąc je obejrzeć, a do Twojej wiadomości w czasach alfa, mógłbyś wydobywać podłoże skalne. Sprawdź to!
Tylko wagoniki TNT mają taką możliwość.
thezi3
2015-03-19 18:19:04 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie możesz przebić się przez podłoże za pomocą TNT.

Możesz jednak przebić się przez podłoże za pomocą kuli ognia o sile wybuchu 1000000, jak pokazuje JL2579 w tym filmie: / p>

Uwaga, nie testowałem tego, ponieważ, cóż, za każdym razem, gdy to testowałem, moja gra się zawieszała.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...